Přeskočit obsah

Chat

Chat v AutoCRM je interní komunikační systém pro rychlou komunikaci mezi uživateli systému.

Funkce

Chat umožňuje: - Rychlou komunikaci mezi členy týmu - Týmové konverzace - skupinové chaty - Okamžitou dostupnost z každé stránky systému - Notifikace o nových zprávách

Přístup k chatu

Chat je dostupný: - Okamžitě z jakékoliv stránky v systému - Mobilní aplikace (pokud je nakonfigurována)

Použití chatu

Kdy používat chat?

  • Rychlé dotazy kolegům
  • Koordinace týmové práce
  • Interní komunikace bez nutnosti emailu
  • Okamžitá zpětná vazba

Kdy raději email?

  • Formální komunikace s klienty
  • Dokumentace důležitých rozhodnutí
  • Externí komunikace
  • Dlouhé zprávy s přílohami

Rychlá komunikace

Chat je ideální pro okamžitou komunikaci v týmu. Pro komunikaci se zákazníky použijte Email.

Integrace s entitami

Chat lze použít pro: - Rychlou konzultaci o zákazníkovi - Dotazy na projekt nebo zakázku - Koordinaci týmu při řešení reklamací - Diskuze o obchodních příležitostech

Info

Detailní návod pro práci s chatem najdete v administrátorské dokumentaci pro konfiguraci chat serveru.