Přeskočit obsah

Práce se SmartEmailingem

Synchronizace Kontaktů

Synchronizace kontaktů probíhá automaticky při uložení záznamu v CRM.

  1. Vytvořte nebo upravte Kontakt.
  2. Ujistěte se, že má vyplněný Email.
  3. Při uložení se data odešlou do SmartEmailingu.
    • Pokud kontakt neexistuje, vytvoří se.
    • Pokud existuje (párování dle emailu), aktualizují se jeho údaje (Jméno, Příjmení, Adresa, Telefon...).

První seznam

Pokud je kontakt nový, může být automaticky přidán do výchozího seznamu, pokud je tak nastaveno (pole firstList).

Seznamy kontaktů (Contact Lists)

Seznamy (Lists) ze SmartEmailingu se stahují do CRM do entity Seznam kontaktů (ContactList). V detailu Kontaktu vidíte v podpanelu "Seznamy kontaktů", ve kterých seznamech je kontakt zařazen a jaký má stav (Potvrzeno/Odhlášeno).

Přidání do seznamu

Z CRM lze kontakt přidat do seznamu (pokud to implementace v projektu umožňuje), ale primárně se správa seznamů děje buď automaticky (přes SmartEmailing formuláře) nebo přes hromadné akce. Modul primárně slouží k tomu, abyste v CRM viděli, v jakých seznamech klient je.