Přeskočit obsah

Správa servisu

Tato sekce je určena pro administrátory systému.

Konfigurace

Servisní modul využívá standardní nastavení EspoCRM, ale má několik specifik.

Oprávnění (Roles)

Doporučené nastavení rolí pro servis:

  • Servisní Technik:
    • Service: Read/Edit (pro přiřazené).
    • ServiceProtocol: Create/Edit.
    • ServiceTrip: Read.
    • Product: Read.
    • WarehouseItem: Read.
  • Dispečer:
    • Vše v modulu Servis: Full Access.

Číselné řady (Sequences)

Modul používá následující automatické číslování:

  • Service: SV{YYYY}-{00001} (např. SV2025-00123).
  • ServiceProtocol: Může mít vlastní řadu, pokud je nakonfigurována.

Týmy a Uživatelé

Pro správné fungování plánování je nutné mít uživatele (techniky) správně zařazené v týmech (např. "Servis Praha", "Servis Brno").

  • Pole Teams na entitě Service slouží k filtrování dostupných techniků nebo k přiřazení celému středisku.

PDF Šablony

Pro tisk servisních protokolů je třeba vytvořit PDF šablonu pro entitu ServiceProtocol.

Doporučená pole v šabloně: - name (Číslo protokolu) - service.account.name (Zákazník) - service.productSerials (Seznam zařízení) - description (Popis závady) - serviceProtocolItems (Tabulka materiálu) - serviceProtocolWorks (Tabulka prací)