Synchronizace dat¶
Integrace zajišťuje, že CRM a Helios sdílejí aktuální data. Synchronizace probíhá dvěma způsoby: automaticky (na pozadí) a na vyžádání (při uložení nebo akci uživatele).
Produkty (Kmen zboží)¶
Produkty jsou spravovány primárně v Heliosu a do CRM se přenášejí.
- Směr: Helios -> CRM
- Frekvence: Pravidelně (např. každou hodinu) pomocí plánované úlohy
ProductSyncJob. - Co se přenáší: Název, kód, ceny, DPH, měrné jednotky.
- Manuální aktualizace: V seznamu produktů lze vyvolat akci pro okamžitou synchronizaci (pokud je povolena).
Platební podmínky¶
Číselník platebních podmínek je udržován v Heliosu.
- Směr: Helios -> CRM
- Použití: Při vytváření Nabídek a Objednávek se vybírá z tohoto číselníku. Kód podmínky (KodPP) se přenáší do Heliosu s dokladem.
Organizace a Kontakty¶
Synchronizace partnerů (Organizace) a Kontaktních osob je obousměrná, ale řízená procesem.
Založení v Heliosu¶
Při práci s novým klientem v CRM (Lead/Organizace) nedochází k automatickému založení v Heliosu ihned. K založení dochází typicky v momentě: 1. Schválení a konverze Leadu. 2. Odeslání Nabídky nebo Zakázky.
Systém zkontroluje existenci partnera podle IČ nebo jména a buď jej založí, nebo spáruje.
Aktualizace dat¶
Změny v CRM (např. adresa, GDPR souhlasy) se přenášejí do Heliosu při synchronizačních jobech (OrganizationSyncJob).
- GDPR: Informace o souhlasu s marketingem a zpracováním dat (
excludeFromGdpr,excludeFromMarketing) se přenášejí do Heliosu.
Sklady (Osobní sklady)¶
Stavy osobních skladů (např. vybavení auta technika) se stahují z Heliosu.
- Směr: Helios -> CRM
- Vizualizace: V modulu "Osobní sklady" vidí technik nebo manažer aktuální stav zásob dle evidence v Heliosu.