Přeskočit obsah

Správa platformy AutoCRM

Vítejte v centru administrace systému AutoCRM. Tato sekce slouží jako komplexní průvodce pro konfiguraci, zabezpečení a údržbu celého systému.

Jako administrátor zde najdete vše potřebné pro řízení uživatelů, nastavení datového modelu, automatizaci procesů a integraci s okolními systémy.

Vyžaduje oprávnění Administrátora

Přístup do sekcí popsaných v této příručce vyžaduje roli Administrátor nebo specifická oprávnění pro správu systému. Změny v těchto nastaveních mohou ovlivnit funkčnost celého systému pro všechny uživatele.


Klíčové oblasti správy

Dokumentace je rozdělena do logických celků pro snazší orientaci:

Uživatelé a Přístupy

Řízení toho, kdo má do systému přístup a co v něm může vidět či dělat.

Konfigurace Systému

Nástroje pro přizpůsobení systému vašim potřebám bez nutnosti programování.

Automatizace a Procesy

Nástroje pro zefektivnění práce a eliminaci manuálních úkonů.

Údržba a Bezpečnost

Zajištění stability a bezpečnosti provozu.


Kompletní obsah sekce

Pro detailní informace vyberte z následujících kapitol: